Twoja Marka w Internecie to pierwsze z cyklu seminariów w ramach działania Akademii Digital Knowledge, która tej jesieni rozpoczęła działalność edukacyjną dla klientów zainteresowanych wykorzystaniem cyfrowych narzędzi świadomie i mądrze, na nie tylko dlatego, że inni tak robią. Mam to na myśli zarówno edukację, jak i marketing, szczególnie w czasach, gdy marketing rości sobie prawa do edukowania rynku, nie zawsze się na tym znając.
Zdarzyło mi się wystąpić na pierwszym seminarium, czego dowód można znaleźć poniżej:
A co w temacie? Postanowiłem poruszyć temat tworzenia czegoś więcej, niż po prostu wideo, ale skupiłem się nie na możliwościach i szansach lecz na próbie podpowiedzenia uczestnikom seminarium od czego zacząć. Nie ma co ukrywać – strategia to podstawa i to ona określa czy web-telewizja w naszym wykonaniu ma sens czy nie. Starałem się pokazać, że nie chodzi o kasę czy technologię, ale o to co kryje się między pomysłem, a wykonaniem, co często jest pomijane lub marginalizowane.
A dlaczego web-telewizja, czy w ogóle „telewizja”? No cóż, żyjemy w takich czasach, w których wideo stało się standardowym środkiem komunikacji. Dziś trzeba myśleć szeroko i planować pełny zakres działań, a nie tylko realizację jednego czy dwóch materiałów. A takie działania można już nazwać słowem „telewizja” czy – w naszym przypadku „web-telewizja”.
Czego dowiesz się z mojego wystąpienia? Jak sformatować własny pomysł tak, aby nadawał się do produkcji i dystrybucji. Jak zrobić to optymalnie, żeby nie wywalać kasy w błoto. Jak pracować z podwykonawcami lub jak tworzyć samemu w oparciu o proste rozwiązania dostępne na rynku.
Zapraszam do oglądania, komentowania, jak i do zapisywania się na wydarzenia Akademii – oprócz spotkań w Digital Knowledge Village mamy też webinaria i ebooki dla tych, którzy nie chcą lub nie mogą się ruszyć z domu.
1 Comment
Bardzo ciekawy wpis.